خاطره ٩٢.٥.٣

دیروز تو کلاسکه بودیم استادمون گفت این ترم تون تموم شده و باید تا قبل از شروع جلسه ی بعد شهریه تونو وأریز کنینوگرنه اسمتون حذف میشه! دیگه ما هممون اینجوری شده بودیم !!!! 

هیچی دیگه امروز از ترسم زود بردم و شهریه رو ریختم.اتفاقا اینجوری رفتم دیگه من حسابی کیفور شده بودم!!!( البته چون گواهینامه ندارم هنوز ؛مجبور شدم ماشینو توی نزدیک ترین کوچه نگه دارم؛ تا هم راحت تر برم و هم راحتتر برگردم( یه همچین آدم با فکری تشریف دارم من .... بعلللللللللهههههه!!!)

عاقا توی مسیرم همه یه جوری نگه میکردن که انگار دارم یه کار اشتباه انجام میدم!!!مثل این! حتی دخترا هم کج کج بهم نگا میکردن!!! اصن تا این حد از دستم عصبانی بودن که بگیرن منو این شکلی کنن:اصن دسته جمعی گارد گرفته بودنخب به من چه که خدا بهم اینقد زیبایی داده و منم به نحو احسنت ازش استفاده کردم (فکر ناجور نکنینا.... امروز ماشالا ماشالا خیلی خوش تیپ شده بودم و کلا عاغا لایک داشتم امروز دیگه{ ینی به اون شدت!!!

همیشه  توی اینترنت و اینور اونور می خوندم که خانوما چشم دیدن ه یکی خوشگل تر از خودشونو ندارنا ولی راستشو بخاین باور نمیکردم چون نه خودم اونجوریم نه دورو وریام ولی امروز به چشم دیدم و باور کردم!!!!

اصن عاقا من دیگه از این دخترا دفاع نمیکنم!!! اینا که بلد نیستن پشت همدیگه باشن چه دفاع کردنیه؟! والا.....

با تچکر.....


نظرات 4 + ارسال نظر
*dena* سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 20:09 http://www.littlewise.blogfa.com

سلام
خوبی ؟؟؟
سر نمیزنی چرا ؟؟؟؟
قالب قشنگ

saba جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 15:20 http://saba2013-s.blogfa.com

وبلاگت عالییه به منم سر بزن [بوسه]
اینم آدرس یه وبلاگه دیگمه اگه بیای خوش حال می شم
generation.blogfa.com

چشم عزیزم:*

امیر پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 17:04 http://tahajoonam.blogfa.com/

آهان!
ممنون که سر زدی
گفتم غصه نخورید موهاش دوباره داره بلند میشه
در عوض موهاش قوی و پر پشت تر میشه
اینجوریم کمتر تو چشه
هرچند بازم دست از سرش برنمی دارن ...

راجع به پرپشت شدن موهاش من به شخصه این نظرو ندارم!
ولی بازم خوشگل ه.
راستی این وبلاگ ه خواهر زاده هامه.مثل کوچولوی شما خوشگلن
1asemoonba2tamah.niniweblog.com/

امیر پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 16:45 http://tahajoonam.blogfa.com/

سلام ممنون نظر لطفتونه
خوب پاشو واسه خودت یه اسفند دود کن این دخترا چشمت نزنند
منم ببینم واسه محمد طاها چیکار میتونم بکنم
راستی وبمحمد طاها رو از کجا پیدا کردی؟
ممنون که سر زدی خوشحال شدیم

آهان!شما به اون یکی وبم سر زده بودین منم با این سر زدم دیگه!
ولی واقعا موهاش خیلی خیلی قشنگ بود.حالا باید کلی صب کنین تا بازم اونجوری بلندشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.