واقعا چرا؟؟!؟!؟!انگیزه جماعت چیه؟!؟!؟!

اصن چرا؟؟؟؟ واقعا واسه چی؟؟؟؟ چرا با اعتقادات و باور های ما بچه ها بازی میکنن؟؟؟ مگه ما با اینا چیکار کردیم؟!مگه ما چه گناهی کردیم؟!؟!؟!؟هان؟؟؟؟؟

دیروز با آبجی م رفته بودیم بیرون...... بگو کی رو دیدم؟!؟!یکی از دبیرای زیستو که اتفاقا خیلی هم اسم در کرده و واسه خودش معروفه خصوصا هم بعد از این که توی دی وی دی تدریس کرد و شهرت جهانی شد! (ببخشید منظورم کشوری بود!!!).یه تیپی زده بود یه تیپی که اصن پسر بچه ی ١٦ یا ١٧ سأله اون تیپو نمیزنه!!!بذار بگم ببینین راس میگم یا نه!!!اصن شمام جای من بودین از هر چی معلم و أمثال اونه متنفر میشدین یا نه؟!؟

واقعا من به جاش اینجوری شدم

یه شلوار لی جللللللف اونم خیلی جلف

یه تی شرت تنگ و چسبان!!!

موهاشم که روغن مالی شده!!!! آخه بگو تو که مو نداری مگه مرض داری؟!؟!؟!مثلا دکتر مملکتی مثلا واسه بچه های مردم تو الگویی آخه خجالت بکش پیر مرد!!!

آقا زنجیر طلائی شم که نگو!!!اینقد کلفت بود که قلاده غلط کرده!!!والاااااااااا

هیچی دیگه یه دونه م کیف گرفته بود زیر بغلش که اصطلاح ترکی ش میشه: خالا خاطرن گالماسن!!!!(دوستای عزیز آذری زبونم مطمئنن متوجه منظورم شدن)

مثلا ماها که شاگردش بودیم فک میکردیم لیاقت اینو دارهکه ما ازش تشکر کنیم!!! ولی با تصویری که من ازش دارم دیگه نهههههههه هیچ وقت نه!!!اصن شایدم لیاقت الإنش این باشه!!! 

هیچی دیگه خدا رو شاکر شدم که فقط این منظره رو قبل از کنکور ندیدم وإلا نمیتونستم توی کنکور هیچ تستی از زیست بزنم!!!از دیروز به همه چی!به همه اطلاعاتم  شک کردم!!!

.

.

.

راستی دیشب شب قدر بود. شب شهادت مولامون أمام علی (ع) قربونش برم.......رفتم حسینیه اعظم. یه حسینیه باحالی ه که نگو اصن سه طبقه که هیچ خیابونم تا کجااااا پر بود!اصن انگار همه اومده بودن اونجا!!!!والا سمت خودتون مسجد اینا نیست شریف ببرین؟!؟!البته واسه مام خیلی دور بودا ولی چون دوستم برام جا گرفته بود و گفته بود برین بأهم باشیم؛ دیگه رفتیم اونجا.

راستی اینجوری رفتیم. خدا منو از این خونوادم نگیره که اینقد گلمفدای خودم بشم

برا همه دعا کردم برا همه اونایی که نیاز دارن چون مطمئنم که قبوله همون طور که پارسال قبول شد. برا خودمم البته دعا کردم ایشالا که قبول بکنه خداجونم

التماس دعا

نظرات 8 + ارسال نظر
ساحل جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 15:27 http://flyingwithyou.blogfa.com

ممنون عزیزم

خواهش میکنم

wd پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 03:14 http://manoto.blogsky.com

مر30 از نظر قشنگتون،شما هم وب جالبی دارین خوشحال میشم بازم بهم سر بزنین،اگرم باتبادل لینک موافق بودین بعد از لینک کردنم خبر بدین بلینکمتون

حتما دوست عزیز

رایا( حرفای درگوشی) پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 01:45 http://www.2khtarak1995.blogfa.com

سلام عزیزم،ممنون که اومدی وبم
اسمم یعنی منتخب خدا
اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان وبم بلینک و خبرم کن بگو با چه اسمی بلینکمت فدات

حتما عزیزم
با کمال میل:*
:)

مرررررررررسی عزیزم. وب شمام ناناززززززززززه

mahsa چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 11:52 http://ever-only-lover.blogsky.com

امشبــ اینـگونـه بـرایتــ دعــا میکـنمــ...
خدایـــا...دستـش بـه آسمـانتــ نمی رســد...
امــا تـوکه دستتــ بـه زمـین می رســد...بـه اوج بـرسـانـش...

مرسی عزیزم
منم حتما برا شما دعا میکنم:*

الهه سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 22:30

چرا پروفیلت غیر فعاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فعال شد عزیزم
البته هر سؤالی داری میتونی بپرسی:)

کسری سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 22:29

ماهم التماس دعا واسه من 2جانبه دعا کن منم دعا میکنم

حتما دوست عزیز..............ممنون که سر زدین و ممنون که خوش تون اومده
ایشالا هر چی قسمت باشه همون میشه.
توکلتون به خدا باشه :)

آوای حرکت سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 19:36 http://freenotion.blogsky.com

سلام
اون معلم ها رو باید از درخت آویزون کرد مثلا الگو هستند...

والااااااااااا!!!!
اصن از دیروز حالم بده:(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.