اعلام نتایج

سلاااااااااممممممم دوستان خوبین؟

دیروز جوابارو دادن!

زیاد خوشحال نشدم ینی اصن خوشحال نشدم!!!!حقم نبود.............اونقدی که زحمت کشیدم دستمزد نگرفتم!!!

دیروز که تا شب گریون بودم ولی دیگه باید یه تصمیم درست و حسابی بگیرم!!!

نمیدونم که حکمت خدا چیه و چرا رتبه م اینجوری اومد (4032) شاید این به صلاحم بوده دیگه!

چی بگم؟؟؟؟فقط میدونم که یا باید از کل خونده هام چشم بپوشم و برم یه رشته ای که دوس ندارم یا باید یه سال دیگه همین قد زحمت بکشم یا بیشتر از امسال!

فقط اینو میدونم که فعلا میخام منتظر شم تا دانشگاه آزاد دفترچه انتخاب رشته و اطلاعات بده شایدم موندم واسه سال بعد!به قول بابام پسر نیستم که مجبور بشم برم سربازی!!!!!ببععععلللللللههههه یه همچین امکاناتی داریم ما!!!!!!سوز به دل ه آقایون!!!(البته حمل بر بی ادبی نباشه ها!!!!)

بالاخره هنوز تکلیفم با خودمم مشخص نیس!نمیدونم میمونم یا نه!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
joodi سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 03:37 http://joodi55.blogfa.com

خیلی خیییییییییییییلی ممنون

خواهش میکنم عزیزم

کسری شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 14:38

چییییییییییییی؟؟؟؟پشت کنکور؟؟؟ اصلا فکرشم نکن بابا رتبه به این خوبی بزن رادیوژی پرتو درمانی همکاربشیم بابا فوقش تربیت معلم بزن ازهمین الان استخدامی ماهی 300-400 حقوق میدن والااااا

خونواده میگفتن تربیت معلم بزنم، ولی آخه این همه درس نخوندم واسه تربیت معلم که!!!

امیر شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 08:07 http://tahajoonam.blogfa.com/

سلام بهتون تبریک می گم
رتبتونم خوب شده
به نظرم دانشگاه آزاد به راحتی قبول میشید
اگه واقعا تصمیم داری یه سال دیگه صبر کنی باید تلاش کنی و حسابی زحمت بکشی پس با دیگران و خانواده مشورت کن و درست تصمیم بگیر
نابرده رنج گنج میسر نمی شود
مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
خواهرزاده ها خوبند؟ ببوسینشون

ممنون
حق باشماست

امین شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 01:26

طوسی چه رنگ میوفته دقیقا ....
بعله کیفیت بلوری هست فوق العادی عالی و حجم هر قسمت 150 مگابایت هست
اگه بخواهید با کیفیت بالاتری بخواهید بلوری 720 میشه 300 مگابایت
که به نظرم لازم نیس همون 150 مگابایتی کیفیتش آخرتشه
فیلم سینمایی ها رو فقط اونایی رو دانلود کن که کیفیت شون بلوری هست اونم 720 اگه بخواهی 1080 دانلود کنی سنگین هس یک کمی

ممنون از راهنمایی تون

امین جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 22:55

واقعا پس تبریک میگویم
واقعانم ها اسمت رو از روی رنگ چشمات انتخاب کردنا
الان من انگلیسی کاملا که نه
همون چیزی که از مدرسه و این سریالا و فیلما یاد گرفتم بلدم
خخخخخخ
با زیرنویس فارسی نگاه میکنم سریالا رو

خیلی خوبه انگلیسی آدم خوب میشه

امین جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 21:17

سلام
بجای من صحبت کنید ، مرسی
نه بابا شما که رتبه تون خوبه برید یه رشته پزشکی خب
نمونید سال دیگه
خواهش میشه
یه سوال اگه فضولی نباشه امیدوارم ناراحت نشید
راست راستی چشماتون عسلیه رنگشون ؟؟!!
منم چشم عسلیه

بله راستی راستی عسلیه

امین جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 19:20

آره دیگه زبان انگلیسی هستن فیلمها
http://takmovie21.in/
http://filmdl.org/
اولین لینک فیلم وسریالا رو زودتر از همه جا میزاره ولی لینکاش هم رایگانه ولی زیاد سرعت ندارن ولی بازم از هیچی بهتره
دومی دیرتر میزاره ولی هر فیلم یا سریال یه لینک مسقیم دارن که 20 روز اعتبار دارن ولی خوبه اونم سرعتش زیاد نیس
به خاطر اینکه سرعتا رو پایین میارن
زشکی
شما دیگه از اون نابغه ها هستی
خداییش من که ...سکوت کنم بهتره واسم

باشه پس من به جاتون صحبت میکنم!تا شما از silent در بیاین!
بابا این کنکور لعنتی همه رو به سکوت واداشته دیگه!!!(من که به همراه دوستام خیلی مجلسی شاید بمونم واسه کنکور بعدی!!!)

امین جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 17:27 http://over.blogsky.com/

سلام
رتبه ات مگه چشه
دولتی خب قبول شدی دیگه حتما
من که رتبه ام شدم سه میلیون و خورده ای
از آخر اول شدم
فقط پیام نور مجاز شدم
میرم آزاد رشته ی کامپیوتر اگه بشه

ولی من واسه پزشکی تلاش کرده بودم!!!
منم اگه پزشکی آزاد قبول شم میرم
ممنون که بهم سر زدین

behzad جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 17:26 http://shadmehr-music30.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ خوب و جالبی داری
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
در انتظار نظر زیبای شما هستیم.

ممنون که بهم سر زدین
چشم حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.