کمتر از چند ساعت تا معلوم شدن آیندم...

حالم خیلی بده به خاطر این استرس لعنتی اینجوریم ها!
ینی از وقتی که توی کانون گفتن که قراره فردا نتایج بیاد، من دیگه واقعا حالم بد شد!!!
حتا چن دفه هم توی کلاس چشام پر شد ولی به روی خودم نیاوردم و نذاشتم بیشتر از این درونم دیده شه
اصن حواسم به کلاس نبود. اصن نفهمیدم اون فیلمه که دیدیم و موضوعش تاج محل و تخت جمشید و دیوار چین بود؛ راجع به این محلا چی میگفتن!!!
تازه برای أولین بار مجبور شدم خودم از کلاس برگردم. سوار أتوبوس شدم اونم به زور و سختی!!! آخه أولا که از محل دقیق ایستگاه خبر نداشتم!!! ثانیا این که اصن کیف پول همراهم نبود!!!! بعلللله یه همچین آدمی هستم!!!! البته کارت اتوبوسم پیشم بودااا اونم نمیدونم با چه حساب و کتابی گذاشتم توو کیفم کارتمو!!!!!
فک کنم فقط ١٢ ساعت مونده تا دیدن نتایج!دوستام گفتن فردا ١٠ صبح جوابا بیاد.
به شوهر خواهرم گفته بودم که بپرسه آزاد تهران پزشکی ش چه رتبه ای میخاد!زنگ زدیم میگه با دو هزار راحت قبولی!!!آخه برادر من اگه دو هزار بیارم خوب به راحتی توی دانشگاه ارومیه م قبولم دیگه!!!والااااا
الان اومدیم بیرون! تا سه تا خواهر با هم شام بخوریم. نه خودم تونستم چیزی بخورم و نه دو تا خواهرای بیچاره م تونستم چیزی بخورن! طفلکیا
اصن یه چیزی داره از درون خفم میکنه!!! که اونم خیلی بده!!!
ادامه نوشت؛ الان از حسنیه رسیدیم. مامان سحری شو خورد و خوابید به منم گفت که بخوابم ولی نمی تونم که آخه مگه میشه؟؟؟
برا همه دعا کردم برا همه اونایی که زحمت کشیدن مطمئنم زحمت هیچ کس بی نتیجه نمیمونه و خدا نمیذاره حق کسی ضایع شه
ساعت حدودای 12 بود که با مامان رفتیم حسنیه ی اون روزی آخه لیدا برام جا گرفته بود تا باهم باشیم و باهم دعا کنیم و باهم عزاداری کنیم.
لدفن من رو هم از دعاهاتون محروم نکنین.
خداجونم فقط تو میتونیا خواهش میکنم هوامو داشته باش
خودت میدونی هدفم چیه؛ خواهش میکنم بذار بهش برسم.
خداجونم دوستت دارم خیلی زیاد
نظرات 9 + ارسال نظر
کسری جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 16:08

عجب...عجب... پس با این اوصاف رتبه ت عالیه انشالله مففق باشی من برات دعا میکنم ادم از برخورد باچنین افراد باشخصیتی مثل شما احساس خوشحالی میکنه منتظر مطالب جدیدت هستم_فعلا

ممنون لطف دارین آقای دکتر

کسری جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 00:50

خب دیگه لازم نیست پروفیلتو فعال کنی تموم شد ورفت یک همچین ادم نیکوکاریم منفقط شطوری دیپلم ریاضی پیش تجربی؟؟؟

سال آخر تغییر رشته دادم!!!!آقای دکتر
اونم یه تغییر رشته ی ناگهانی!!!! در عرض ١٠روز دو تاکتاب و خوندم!(فک کنم توی یادداشتام نوشته باشم شون)
یه همچین آدم خر خونی تشریف دارم!!!!!بععععللللللههههه!!!!!

کسری پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 23:56

یک کامنتمو ج ندادیاااااا

راستی راستی اون همه سؤالو باید جواب بدم؟!؟!؟
Ok
عسل
١٣٧٤/٨/٧
مؤنث
ارومیه
دیپلم ریاضی و پیش تجربی
بقیه شم که دیگه نمیدونم چی باید بگم و به کدومش جواب بدم
(گیتار و آی پدم جزو علایقم محسوب میشن)

کسری پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 23:27

واقعیتش من واسه راحتی کاربران عزیز چندتا سوال مطرح کردم : بسم الله
نام:؟
تاریخ تولد:؟
جنسیت:؟
محل سکونت:؟
درباره من:؟؟
سطح تحصیلات:؟
رشته تحصیلی:؟
محل تحصیل:؟
شغل: ؟
محل کار:؟
مهارتها:؟
علایق:؟
ورزشهای مورد علاقه:؟

اینا رو من باید جواب بدم آقای دکتر؟!؟!؟!

کسری پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 23:18

اره وبلاگ داشتم دقیقا5روزه الان فیلتر شدههفته ای یک بار میومدم اپ میکردم کاری_عمران شهرسازی نزدیک خودمهکرمان

اون عمران میخونه اون وخ چرا شما باید داروسازی قبول میشدین؟؟؟؟
ایول خوش به حالش.
ولی خانم خوش شانس هستناااااا

دکتر کسری!!!!!! پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 22:25

6ماه بزرگتره ولی چون نیمه اول ونیمه دومی هستیم اون 1سال جلوتره ازلحاظ درسی ولی مهم نیست قبلا حل شده خوبه بابا شما دختری پیرا پزشکی هاهم خوبن هاااا بجای ازاد برو بین الملل پزشکی والاااا

اگه مشکلی نداره که خیلی خوبه آقای دکتر.تبریک
راستی شما هم وبلاگ داشتین هم درس میخوندین؟
دخترعمه کجا داره میخونه؟

کسری پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 15:42

آخی...
همون صبح که از حسینیه اومدی وسحری خوردی و نماز خوندی اگه رفته بودی تو سایت جوابا اومده بودن ساعت5ونیم جوابا اومدن

من تا ساعت 5 بیدار بودم و نگا کردم ولی نیومده بود.

کسری پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 15:01

سلام چه کردی؟؟؟ ماکه قبول شدیم ادعایی هم هست بارتبه1850دلت بسوزه تو چه کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرغه از قفس نپرید

تبریک میگم آقای دکتر........خوش به حالت
4032 شدم. نمیدونم فک کنم انتخاب رشته دانشگاه آزاد انجام بدم.
راستی دخترعمه ازتون بزرگتره یا هم سن هستین؟

کوروش پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 04:23 http://lasjerdwatanam.blogfa.com

سلام
طاعات و عبادات مقبول درگاه حق تعالی.

ممنون دوست عزیز
همچنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.