خاطرااااات

دوستای عزیزم سلاااااام

احوالاااااات؟

نماز روزه هاتون قبول باشه ایشالااااا

همونطور که گفته بودم،از امروز قراره تند تند وب رو آپ کنم وووووو خاطراتم رو بنویسم

همه خاطراتمو

از پارسال تاااااا... Flowerخب هر وخ که خدا بخاااااد دیگههههHippie

راستش اون روز که وبو داشتم میخوندم کلیییییی ذووووق کردم که من چقدررررر بچه ی Baby Girlبامزه ای بودمممم(خدا حفظم کنهههه...خدا به خونواده م ببخشتممممماصلا احساس نکنیننننن اعتماااااد به نفسم بالاستتتت هااااا)هیچی دیگههههه. تصمیمم این شد که بازم بیام و بنویسم بازم به طنز بودن بپردازم....

بذارید براتون از خاطرات پارسال؛ ینی بعد از کنکور 92 بگم

پارسال از وختی جوابای اولیه اومدن تاااااا هفته ی اول مهرماه،من مث چی چی خوندم(درس رو عرض میکنممممم..Reading a Book.والاااا پ ن پ کنسرت اجرا کرده بودممممممم)هیچی دیگه از صب ساعت8 تا  شب ساعت 8 میرفتم آموزشگاه و بصورت نیمه خصوصی 4 تا از اختصاصیارو میخوندیممممم(5 نفره)هیچی دیگههههه عارضم حضور گرمممممتوووون کهههههه...اینجانب، بنده واقعا خسته شدم و قصد رفتن به دانشگاه را نموده،بار و بندیل خود بسته و آماده ی کوچ به دیااااری دیگر شدممممممدقیقا همین شکلی

اماااااا از اونجایی که دوری خیلیییییی سختهههههه(حالا دوری از خونواده سخت هس ولی دوری از...عهن عهن(آیکن صاف کردن گلو)یکم خیلی سخت ترهههههه)

اینجوری شدددد که بنده بعداز اتمام ترم اول دانشگاه در رشته ی مهندسی پزشکی با معدل 18 وخرده ای، به شهر خود بازگشته کردم تا خودمو واسه کنکور 93 آماده نموییده کنمممممم

تااااا کنکووووور 93 اتفاقاتت زیادی افتااااااد

دونه دونه برایتان تعریف میکنمممم حالاااااا

خواهش میکنمممممم خواهش میکنممممم...شرمنده م نکنیننننننن دوس جووووناااا

تا درودی دیگرررررررربه درووووود

بازگشتی دوبارههههههه...

سلام

سلااااام

سلاااامممممم دوست جونای عزیز

هم دوستایی که قراره از این به بعد با هم دوس شیم و هم دوستایی که با هم دوس بودیم و بعلت پاره ای مشکلات(عظیم...)، نتونستم بهتون سر بزنم و اینااااا

حالا به بزرگی خودتووووون ببخشییییین دیگههههه

بعد اینکههههه اینجانب، بنده، اعلام میدارمممم، ازاین به بعد تند تند قراره آپ کنم و خوشحال میشم که اگه وخ داشته باشین مطالبم رو بخونین و نظراتتون رو بهم بگید

باشد که بتوانیم از نظرات تان استفاده کنیممممم