خاطره 92.4.31

امروز رفته بودم مسجد( که یکم به راه راست هدایت شم) که این جماعت ظاهرا خدا شناس زدن تو برجکم!!!

وسط نماز بودیم که ردیفای پشت سر هی گیر دادن که پاشو جوراب بپوش. حالا یه بار نه هزار بار منم که میخاستم ممانعت کنم!!!که بالاخره اعصابم ریخت به هم و برگشتم بهشون جواب بدم!!!خانما گیر داده بودن که تو نماز نباید کف پات بمونه بیرون!!!آخه وقتی خوده خدا گفته تا مچ اشکال نداره که اینا چی میگن؟!؟!؟دری وری بار ه آدم میکنن؟! منم گفتم  خانم هرکی سواد داره و رساله شما مواظب خودتون باشین و هرکی رو قراره بذارن تو قبر خودش!!!دیگه واقعا اشکم دراومده بود ولی از یه طرفم حرفای اونا که واقعابرام بی اهمیت بود چهارتا دونه خاله زنک جمع شدن که بگن نماز من غلطه!!!پس اونی که اون بالا نشسته چی؟ مگه میذاره زحمت کسی بی نتیجه شه(خدا جونم خیلی دوستت دارمخواهش میکنم به بنده هات بگو اینقد سعی نکنن که منو از تو دور کنن چون موفق نخواهند شد حتی اگه بگن دیگه نیا مسجد!من بازم به راه خودم ادامه میدم و بدون جوراب نمازمو میخونم مگر اینکه یه جای موصق ببینم که نوشته عاغا بیا و جوراب بپوش اون وقته که میگم رو جفت چشام)

نظرات 11 + ارسال نظر
مادوتا جیک جیک پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 04:21 http://www.ma2tajikjik.ir

اوه بابا غیرتتتتتت!
اه بابا پسرا چه اینکارارو بکنن و چه نکنن بازم جز همون دسته ی سیفی جات و پلانکتونو و اشیا و اینا محسوب میشن دیگه!!!
دخترا جیغ دست هوراااااااااااااااااااااا:)
البته داداشی بهت برنخوره هااااااااا

پاسخ:
سلام نه بابا چه بری بهم بخوره
راستی دیگه باز نمی خواد گریه کنی
خودم بهت رمز میدم
خخخخخخخخخخخخخخخخ

مرسیییییی
پس رمزم کووووووووو داداشیییییی؟؟؟؟؟؟؟
؛)

محمدرضا پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 00:07 http://z2khar.blogfa.com

سلام

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمآپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
بدو بیا نظر هم بذار.....

سلام
چشمممممممم!!!!!!

عرفانه چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 15:32 http://3tayiya.blogfa.com

لینکت میکنم چشم عسلی

عرفانه چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 15:32 http://3tayiya.blogfa.com

چندتافامیل سن بالاداشتیم همیشه توی توعروسی ها میومدن سیخونک میزدن توِ
کمرم درگوشم میگفتن بعدی تویی بعدی تویی...البته دیگه اینکارونمیکنن چون توی ختم هامنم باهاشون همینکارو میکنم...




با عکس عشقم آپم بدو بیاااااااااا

چشم حتما سر میزنم
جالب بود

مادوتا جیک جیک چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 02:14 http://www.ma2tajikjik.ir

سلام
خوبی؟
وبت خیلیییییییی قشنگه
خیلی م رومانتیک و با احساسی خدا به خونوادت و همسر آیندت ببخشتت.(خوش به حالش که اینقد دوسش داری)


پاسخ:
سلام ابجی جونم
خخخخخخخخخخخخخخ
کجا داری میری
بابا خانواده و همسر و.....
صبر کن با هم بریم
خخخخخخخخخخخخ
گورم کجایه که کفنم باشه بابا

خب راس میگم دیگه :)
گور و کفن چیه بابا دور از جون.

نفس سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 23:34 http://poniyo.blogfa.com

لینک شدی عزیزم........

مچکرممممم
:*

نفس سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 23:01 http://poniyo.blogfa.com

سلام عزیزم لینک کن.اگرم خواستی بگو منم لینکت کنم........

عزیزم شما لینک شدی
با اسم: نفس عزیز

آره باید از تجربیات دیگران استفاده کنم ... من 7ماه بهش نگفتم که عاشقشم ولی دیگه نتونستم تحمل کنم و ...
همه چی مثل قبله هیچی تغییر نکرده فقط میدونه دوسش دارم!!!
امیدوارم که یه احساس زودگذر باشه و اگه قراره بهش نرسم هرچه زودتر فراموشش کنم ... واسم دعا کن عزیزم!!!
مرسی از راهنماییت

خواهش میکنم.
حتما گلم.

سلام عزیزم ... ممنون که سر زدی ...
من بهش گفتم دوسش دارم ولی اون احساس برادرانش تغییر نمیکنه ...
امیدوارم هرچه زودتر تکلیفم معلوم بشه ...

خواهش میکنم گلم.
شاید یکم کم محلی جواب بده. دیگه خودتو بیش از حد مشتاق نشون نده
ایشالا درست میشه

سید محمىرضا سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 02:55 http://z2khar.blogfa.com

خخخخخخخخخخخخخخخ

خوب خورد شه....

مگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون لطف دارین!!!!!!!!!!

نفس سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 01:27 http://poniyo.blogfa.com

سلام عزیزم.مرسی که سر زدی بازم بیا......

چشم گلم حتما:*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.